Cuma, Mart 14, 2008

Anneme...

Annemin 43. dogum günü bugün.. Hayatina o kadar erken girmisim ki, beraber büyüdük der hep. Beraber yaslanalim istiyorum ben de, nasil beraber büyüdüysek. Cocukken her hareketini izler, herseyini cok begenirdim, onun gibi olmaya o zaman karar verdim. Her kiz cocugu gibi :) Daha konusmaya basladigim gün siralamaya basladigim bitmek tükenmek bilmeyen sorularima hep akilci cevaplar verir, tüm gevezeligime ragmen sabirla beni dinlerdi, kücük dünyama girmesi hicbir zaman zor olmadi.

Cocuk ruhumun pembe ülkesinde, zamansiz, kosulsuz saltanat sahibi, nur yüzlü kralicem, hayatimin her dönüm noktasinda yol gösterenim, emniyetli siginagim, süt limanim..
Ben de bir gün anne olursam, umarim senin gibi bir anne olurum canim annem, iyiki dogdun..
Bana bu siiri ezberletmistin hani, ama ben onu her okudugumda ikinci kitada hickirmaya baslar, siir bitince de sana sarilip aglardim. Ne icli cocukmusum dimi? :)

Annecigim seni ben
Ciceklerden yemisten
Sari sacli bebekten
Canimdan cok severim

Gitme hep yanimda kal
Beni kollarina al
Pembe gülden daha al
Yanagindan öperim...

Hiç yorum yok: